Czy naprawdę jest najtaniej?
Przeszukujemy największe portale rezerwacyjne i strony poszczególnych hoteli, dzięki czemu możesz porównać najlepsze oferty pokoi w Flory.
Atrakcje
Usługi i udogodnienia
Przyjazny dla rodzin
Restauracje
Multimedia i rozrywka
Dostępność
Łazienka
Pralnia
Ogólne
Zdrowie i bezpieczeństwo
Podstawowe
Zameldowanie po 14:00, wymeldowanie do 11:00
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Hotel Flory i lotnisko Genua dzieli odległość 29,7 km, a średni czas dojazdu to ok. 55min. Czas dojazdu może się różnić w zależności od pory dnia i ruchu na drodze.
Goście hotelu Flory, którzy dojeżdżają bezpośrednio z lotniska Genua, chętnie korzystają z taksówek lub grupowych przejazdów.
Jednym z największych ułatwień dostępnych dla wszystkich gości hotelu Flory jest możliwość zamówienia jedzenia do pokoju.
Z naszych danych wynika, że Flory nie posiada basenu. Czasem zdarza się jednak, że hotele dodają nowe udogodnienia, lecz nie aktualizują informacji o obiekcie na naszej stronie. Dlatego w tej sprawie najlepiej skontaktować się z hotelem, dzwoniąc pod numer +39 018 528 6435.
Aby uzyskać informacje bezpośrednio od pracowników hotelu, zadzwoń pod numer +39 018 528 6435.
Tak. Flory udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Godzina wymeldowania w tym obiekcie to 11:00. Późniejsze wymeldowanie może być dostępne według uznania hotelu.
hotele w: Santa Margherita Ligure – dostępnych jest 425 operatorów (dane na maja 2024.
hotele w: Santa Margherita Ligure – ceny odświeżają się codziennie.
Adres Flory: Via Luigi Bozzo 3, 16038 Santa Margherita Ligure, Genoa