
Informacje o: Finn, Almere
Zdjęcia Finn
Finn – ceny pokoi i oferty specjalne
Hotel Udogodnienia i wyposażenie
- Bar/lobby
- Darmowe Wi-Fi
- Ekspres do kawy
- Bezpłatne przybory toaletowe
- Parking
- Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie. Możliwe dodatkowe opłaty.
- Usługi pralnicze
- Pralnia
- Suszarka
- Sejf
Podstawowe
- Darmowe Wi-Fi
- Wentylator
- Klimatyzacja
- Bezpłatne przybory toaletowe
Dostępność
- Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie. Możliwe dodatkowe opłaty.
- Przystosowany dla osób niepełnosprawnych
- Winda
Pralnia
- Pralnia
- Usługi pralnicze
Restauracje
- Bar/lobby
- Ekspres do kawy
Zdrowie i bezpieczeństwo
- Sejf
- Codzienne sprzątanie
Parking i transport
- Parking
Łazienka
- Suszarka
Outdoor
- Grill
Miejsce do pracy
- Biurko
Atrakcje
- Dostęp do plaży
Ogólne
- Dostępna przechowalnia
Finn – opinie
Finn – informacje o rezerwacji pokoju
Zameldowanie/Wymeldowanie
Zameldowanie po 15:00, wymeldowanie do 12:00
Anulacja/przedpłata
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Często zadawane pytania
Jaki dystans dzieli Finn i Amsterdam-Schiphol?
Przejazd z lotniska Amsterdam-Schiphol do hotelu zajmie ok. 58min, w zależności od ruchu na drodze. Odległość między Finn i portem lotniczym to 31,3 km. Pamiętaj, że na większe korki można trafić w okolicach hoteli położonych w gęściej zaludnionych częściach miasta – warto to wziąć pod uwagę, planując dojazd z lub na lotnisko.
Jak dojechać z hotelu Finn na lotnisko Amsterdam-Schiphol?
Innym popularnym rozwiązaniem na dojazd z lotniska do hotelu Finn jest zamówienie taksówki lub grupowego przejazdu. Najbliższe lotnisko to Amsterdam-Schiphol.
Czy hotel Finn jest przyjazny zwierzętom?
Tak. W hotelu Finn psy i inne zwierzęta domowe są mile widziane.
Czy Finn ma basen?
Niestety na podstawie naszych danych nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czy Finn posiada basen. Zachęcamy do skontaktowania się w tej sprawie z recepcją hotelu, dzwoniąc pod numer +31 365 395 940.
Finn – jak skontaktować się z hotelem?
Jeśli masz pytania dotyczące swojej rezerwacji w hotelu Finn, skontaktuj się bezpośrednio z naszą recepcją pod numerem +31 365 395 940.
Czy Finn oferuje Wi-Fi?
Tak. Finn udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Finn – o której godzinie należy się wymeldować?
Możesz zameldować się w obiekcie po 15:00. Godzina wymeldowania to natomiast 12:00. W przypadku życzeń specjalnych zalecamy jak najszybszy kontakt z recepcją.
Czy w obiekcie Finn dostępne są usługi pralnicze?
Tak, jest dostępna. Skontaktuj się z hotelem, by uzyskać więcej informacji na temat dostępnych usług pralniczych.
Almere, hotele – ile stron przeszukuje momondo?
hotele w: Almere – dostępnych jest 64 operatorów (dane na maja 2025.
Almere, hotele – kiedy miała miejsce ostatnia aktualizacja cen na momondo?
hotele w: Almere – ceny są odświeżane codziennie.