Najlepsze ceny znalezione na momondo w ciągu ostatnich 24 godzin.
Najtańszy hotel | 298 zł |
---|---|
Najpopularniejszy hotel (5-gwiazdkowy) | Daniel Hotel Herzliya |
Hotele w pobliżu lotniska | 4566 |
Poza sezonem | Listopad | najtańszy miesiąc na pobyt |
Szczyt sezonu | Maj | najdroższy czas na pobyt |
24% | szacowany spadek ceny | |
29% | szacowany wzrost ceny |
Price | 999 zł - 1 838 zł |
---|
Najtańszy dzień tygodnia | sobota | to najniższy dzień tygodnia na zrobienie rezerwacji |
Najdroższy dzień tygodnia | niedziela | to najdroższy dzień tygodnia na zrobienie rezerwacji |
1 185 zł | to średnia cena za noc w hotelu tego dnia | |
1 440 zł | to średnia cena za noc w hotelu tego dnia |
Planując pobyt w mieście Herzlija, podróżni zazwyczaj rezerwują hotel na 1 noc.
Cena hotelu w mieście Herzlija zależy od kilku czynników takich jak liczba gwiazdek, położenie oraz zainteresowanie podróżnych. Średnia cena noclegu to około 1 495 zł za noc.
Najtańszy miesiąc na zarezerwowanie hotelu w mieście Herzlija to Listopad. Ceny noclegów są wtedy nawet o 24% niższe niż w najdroższych miesiącach.
piątek to moment, w którym można znaleźć najniższe ceny hoteli w mieście Herzlija. Dzień, w którym ceny są zwykle najwyższe, to sobota.
Tak, w mieście Herzlija możesz zarezerwować jeden spośród 275 dostępnych apartamentów wakacyjnych. Michelle Suites cieszy się największą popularnością w tej lokalizacji. Porównaj apartamenty wakacyjne w mieście Herzlija.
hotele w: Herzlija – aktualnie (dane na kwietnia 2024) dostępnych jest 267 operatorów.
hotele w: Herzlija – ostatnia aktualizacja cen miała miejsce dzisiaj.
Z momondo można korzystać całkowicie bezpłatnie, bez ukrytych opłat i kosztów. momondo przeszukuje setki stron podróżniczych, aby wyświetlić obiekty typu hotele i inne noclegi. Można też łatwo użyć filtrów wyszukiwania.
momondo ma wiele filtrów umożliwiających znalezienie świetnie dopasowanego noclegu w miejscu, do którego się wybierasz (Herzlija). Możesz filtrować według liczby gwiazdek, wliczonego śniadania czy Internetu, a także oceny gości, lokalizacji czy ceny.