
Zdjęcia Hotel Miramar 2 Superior
Hotel Miramar 2 Superior – ceny pokoi i oferty specjalne
Hotel Udogodnienia i wyposażenie
- Bar/lobby
- Obsługa pokojowa
- Darmowe Wi-Fi
- Telewizor z płaskim ekranem
- Basen dla dzieci
- Parking
- Bezpłatne śniadanie
- Suszarka
- Sejf
- Dostęp do plaży
Restauracje
- Bar/lobby
- Lodówka
Zdrowie i bezpieczeństwo
- Sejf
- Codzienne sprzątanie
Przyjazny dla rodzin
- Bezpłatne śniadanie
- Basen dla dzieci
Podstawowe
- Darmowe Wi-Fi
- Ogrzewanie
Parking i transport
- Parking
Multimedia i rozrywka
- Telewizor z płaskim ekranem
Dostępność
- Winda
Łazienka
- Suszarka
Outdoor
- Ogród
Atrakcje
- Dostęp do plaży
Ogólne
- Dostępna przechowalnia
Usługi i udogodnienia
- Obsługa pokojowa
Hotel Miramar 2 Superior – opinie
Hotel Miramar 2 Superior – informacje o rezerwacji pokoju
Zameldowanie/Wymeldowanie
Zameldowanie po 13:00, wymeldowanie do 12:00
Anulacja/przedpłata
Zasady anulacji/przedpłaty różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Często zadawane pytania
Jaki dystans dzieli Hotel Miramar 2 Superior i Vigo?
Gdy nie ma korków, przejechanie 29,6 km, które dzielą Vigo i Hotel Miramar 2 Superior, powinno zająć ok. 55min. Jeśli Twój hotel znajduje się bliżej centrum miasta, czas dojazdu może się wydłużyć ze względu na ruch na drodze.
Jak dojechać z hotelu Hotel Miramar 2 Superior na lotnisko Vigo?
Goście hotelu Hotel Miramar 2 Superior, którzy dojeżdżają bezpośrednio z lotniska Vigo, chętnie korzystają z taksówek lub grupowych przejazdów.
Czy w hotelu Hotel Miramar 2 Superior można zamówić jedzenie?
Goście wybierający Hotel Miramar 2 Superior będą mogli zamówić jedzenie z hotelowej kuchni bezpośrednio do swojego pokoju.
Czy Hotel Miramar 2 Superior ma basen?
Z naszych danych wynika, że Hotel Miramar 2 Superior nie posiada basenu. Czasem zdarza się jednak, że hotele dodają nowe udogodnienia, lecz nie aktualizują informacji o obiekcie na naszej stronie. Dlatego w tej sprawie najlepiej skontaktować się z hotelem, dzwoniąc pod numer +34 986 745 152.
Hotel Miramar 2 Superior – jak skontaktować się z hotelem?
Numer kontaktowy Hotel Miramar 2 Superior to +34 986 745 152.
Czy Hotel Miramar 2 Superior oferuje Wi-Fi?
Tak. Hotel Miramar 2 Superior udostępnia swoim gościom Wi-Fi.
Hotel Miramar 2 Superior – o której godzinie należy się wymeldować?
Możesz zameldować się w obiekcie po 13:00. Godzina wymeldowania to natomiast 12:00. W przypadku życzeń specjalnych zalecamy jak najszybszy kontakt z recepcją.
A Lanzada, hotele – ile stron przeszukuje momondo?
hotele w: A Lanzada – dostępnych jest 29 operatorów (dane na kwietnia 2025.
A Lanzada, hotele – kiedy miała miejsce ostatnia aktualizacja cen na momondo?
hotele w: A Lanzada – ceny odświeżają się codziennie.