Najlepsze ceny znalezione na momondo w ciągu ostatnich 24 godzin.
Morze Martwe (Izrael) – najlepsze hotele w regionie to Belfer's Dead Sea Cabins (9,5) w mieście Ne’ot Hakikar, Noga By Isrotel Collection (9,4) w mieście Ein Bokek oraz The Lowest Place on Earth B&B (9,0) w mieście Ne’ot Hakikar.
Daniel Dead Sea Hotel to najpopularniejszy hotel w regionie Morze Martwe (Izrael), wybierany przez 13% osób, które szukały na naszej stronie noclegów w tym regionie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Hotel ten ma ocenę 7,3/10 na podstawie 1 937 opinii.
Morze Martwe (Izrael) — miastem o najniższych cenach zakwaterowania jest En Gedi, gdzie średnia cena za jedną noc wynosi 102 zł. En Gedi oferuje więc o 88% niższe ceny od reszty kraju.
Jeżeli planujesz zatrzymać się w regionie Morze Martwe (Izrael) ze swoją rodziną, rozważ rezerwację nocleg w hotelu Royal Hotel Dead Sea. Wiele osób podróżujących z rodziną wybiera ten obiekt. Średnia cena za pokój w Royal Hotel Dead Sea to 195 zł/noc. Nevo by Isrotel Collection (348 zł za noc) i Leonardo Inn Hotel Dead Sea (202 zł za noc) to również dobre opcje dla rodzin w regionie Morze Martwe (Izrael).
Oto ceny za pobyt w trzech najlepszych hotelach dla par w regionie Morze Martwe (Izrael): 195 zł za noc w Royal Hotel Dead Sea, 348 zł za noc w Nevo by Isrotel Collection i 275 zł za noc w Oasis Spa Club Dead Sea Hotel. Ceny noclegów mogą się różnić w zależności od pory roku.
hotele w: Morze Martwe (Izrael) – aktualnie (dane na kwietnia 2024) dostępnych jest 344 operatorów.
hotele w: Morze Martwe (Izrael) – ostatnia aktualizacja cen miała miejsce dzisiaj.
momondo przeszukuje setki stron naraz, umożliwiając ci porównanie cen obiektów typu hotele i innych noclegów (Morze Martwe (Izrael)). momondo wyświetla wszystkie opcje w jednym miejscu i jest całkowicie darmowe, bez ukrytych opłat czy kosztów.
momondo ma wiele filtrów umożliwiających znalezienie świetnie dopasowanego noclegu w miejscu, do którego się wybierasz (Morze Martwe (Izrael)). Możesz filtrować według liczby gwiazdek, wliczonego śniadania czy Internetu, a także oceny gości, lokalizacji czy ceny.